Skip to content
פוקסלווגן סיאט סקודה אאודי וולבו הונדה דגמי טויוטה סוזוקי פיג'ו מאזדה
שברולט מיצובישי ב.מ.וו סיטרואן פורד מרצדס פיאטיונדאי אופל קיה

איסוזו



איסוזו היא יצרנית רכבת המוכרת בישראל בעיקר משנות ה-90 ואילך, אף על פי שמדובר באחת מיצרניות הרכב הוותיקות בעולם והוותיקה ביותר ביפן. איסוזו מתמחה בייצור רכבים מסחריים, בפרט משאיות בינוניות וכבדות, והחברה מתמחה גם במנועי דיזל – מנועיה אף מותקנים ברכביהן של חברות אחרות. איסוזו יצרה גם רכבים פרטיים – אפילו רכבי פנאי ספורטיביים אשר שווקו בעבר בישראל.

קונים רכב חדש?

 

כל מה שרכב מסחרי צריך

כחברה המתמחה בייצור ברכבים מסחריים, איסוזו צריכה להציע ביצועים עדיפים, חוזק יוצא מגדר הרגיל וורסטיליות. את כל אלה איסוזו יודעת לספק. בישראל נמכרו, כאמור, גם חלק מרכבי הפנאי והרכבים הפרטיים שהחברה ייצרה, אולם היא עודנה נתפסת בישראל כיצרנית רכב מסחרית, ובתחום זה היא בהחלט משאירה את הסמן שלה. בכל הקשור לטנדרים ופיק-אפים, נראה כי איסוזו היא יצרנית הרכב המובילה. היצרנית היפאנית צברה ניסיון רב בייצור רכבים מסחריים, ויודעת להציע את כל מה שרכב מסחרי צריך. כפי שצוין לעיל מנועי הדיזל של החברה מותקנים גם ברכבים אחרים, בזכות העדיפות הטכנולוגית של מנועים אלה.

איסוזו D-MAX

ה- D-Max הוא אחד מסיפורי ההצלחה הגדולים ביותר של איסוזו, והוא בין הרכבים הפופולאריים ביותר של בישראל. הרכב מגיע במספר תצורות הנבדלות בגודל (קבינה או דאבל קבינה), רמות הגימור וסוג הנעה. האיסוזו D-Max מצויד במנועי דיזל בנפח של 2.5 ל' המפיקים 163 כ"ס. גם ברמת האבזור הבסיסיות ביותר, מדובר ברכב המציע אבזור מגוון ושימושי בעבור כל סוגי השימוש: מידיות לסיוע לעליה לרכב במקומות המתאימים ועד לווי תלייה לבגדים ואפילו תאורת מפות מיוחדת המשולבת ברכב.

דגמי משאיות

ישנן 2 קטגוריות עיקריות של משאיות המשווקות על ידי החברה בישראל: משאיות במשקל קל ומשאיות במשקל בינוני. הניסיון הרב שצברה חברת איסוזו בייצור רכבים מסחריים מתבטא בכך, שלא משנה באיזו משאית אתם בוחרים, אתם מקבלים מוצר אמין, חזק,  אשר ימלא את הייעוד שאתם מייעדים לו בצורה המיטבית.

סומו ואן

הסומו-ואן, כשמו, שייך למשפחת הואן, אבל עם טוויסט: משאית קלה עם רדיוס סיבוב קטן במיוחד – 6.9 מ', המאפשרת לכם גישה נוחה וקלה לכל מקום שאתם צריכים. בנוסף, משאיות אלה מצוידות בדופן הידראולית המסייעת להעמסה על המשאית. התכנון של המשאית הביא בחשבון את מירב הפרמטרים כדי לאפשר יכולת העמסה מקסימאלית, באמצעות ארגז גדול במיוחד – אשר על פי נתוני היצרן מאפשר העמסה כפולה מאשר וואנים אחרים.

איסוזו סומו – 10, 11 ו-12 טון
אלה המשאיות הבינוניות של איסוזו, עם רדיוס סיבוב קטן יחסית ומנועי דיזל בנפח של 8 ל' המספקים 240 כ"ס, המדובר ב"סוסי עבודה", אשר יכולים לעמוד במטלות כבדות במיוחד. משאיות אלה אמנם שייכות לקטגוריית המשאיות הבינוניות, אולם עם כושר העמסה גדול, אבזור בטיחות מתקדם ואבזור נוחות מפנק (הכולל, למשל, ממשק BT למשאית, מערכת שמע, מצלמה לנסיעה לאחור ועוד) – לא מדובר ברכב בינוני כלל ועיקר.