Skip to content
פוקסלווגן סיאט סקודה אאודי וולבו הונדה דגמי טויוטה סוזוקי פיג'ו מאזדה
שברולט מיצובישי ב.מ.וו סיטרואן פורד מרצדס פיאטיונדאי אופל קיה

15 בינואר 2012

התמודדות נכונה עם נהלים שונים בנוגע לנהיגה



לפני מספר שנים נכס לתוקפו נוהל 6 אשר מהווה ניסיון למעקב אחרי נהיגה שחורגת מהחוקים. במסגרת נוהל חייבות חברות שיש בהן יותר מארבעים רכבים להדביק על כל רכב מדבקה שכתוב עליה "איך הנהיגה שלי", ומעבר לכך, על המדבקה הזאת צריך להיות מספר טלפון שאליו אפשר יהיה להתקשר. אומנם הרעיון הוא חיובי ביותר כיוון שהמטרה היא להרתיע את הנהגים השונים בעוד דרך, אך בפועל חברות רבות נתקלו בקשיים גדולים בנושא היישום של חוק זה.

מהם הקשיים שחוו החברות השונות?

חברות שונות שניסו למלא אחר נוהל 6 מצאו את עצמן כעת עם צורך בארגון של מענה קולי בכל שעות היממה, בכל ימות השבוע ובכל רגע נתון. מובן שזו עוד הוצאה כלכלית לכל חברה וזו גם עד אחריות. כשתוצאה מהקושי הזה ועל מנת שאפשר יהיה להתמודד איתו בדרך טובה ביותר, פותחו מספר חברות אשר כל המהות שלהן היא להעניק שירות טוב שיעזור לכולם להצליח לנהוג על פי נוהל זה.

כיצד בכל זאת אפשר להתמודד עם נוהל זה?

ראשית, מובן שיש הבדלים בין החברות השונות שמציעות דרכי התמודדות עם נוהל 6, ושנית, כל מנהל של חברה צריך לבחור את מה שנוח לו ואת מה שנראה לו הגיוני יותר. השירות כולל את המענה האוטומטי לשיחות הנכנסות, הוא כולל שליחה של התראות גם בהודעות וגם במייל, הוא כולל את ההפקה של המדבקות עצמן ועוד. בסופו של דבר, להיות לקוחות של חברה שתהייה אחראית על יישום הנוהל הזה זה רעיון טוב במיוחד וזה גם רעיון שמוכיח את עצמו בתור מוצלח ביותר לאורך השנים. לכן אין זה פלא שיותר ויותר מנהלי חברות מעבירים את הנושא לטיפול המומחים.

יש לך מה לומר? פרסם תגובה.

(נדרש)
(נדרש)

Note: HTML is allowed. Your email address will never be published.

Subscribe to comments