Skip to content
פוקסלווגן סיאט סקודה אאודי וולבו הונדה דגמי טויוטה סוזוקי פיג'ו מאזדה
שברולט מיצובישי ב.מ.וו סיטרואן פורד מרצדס פיאטיונדאי אופל קיה

6 בדצמבר 2012

ההתמודדות עם נוהל 6



בתאריך19.09.2012 הוחלט על נוהל חדש אשר נקרא נוהל 6, ובמסגרת נוהל זה מחויבות חברות שבהן רכבים רבים לעמוד בדרישות שונות. הדרישות כוללות את הדבקת המדבקה של "איך הנהיגה שלי" על כל אחד מהרכבים של החברה, ומעבר לכך, הן כוללות גם את פרסומו של מספר מקוצר לחיוג על מדבקה זו. בנוסף, במסגרת נוהל 6 ישנה חובה להפעלה של מערכת לדיווח ומעקב שכל התפקיד שלה יהיה לטפל בפניות של אנשים שאכן יתקשרו לטלפון המופיע על המדבקה שעל הרכב. מעבר לכל אלה, החובה האחרונה שנכללת במסגרת נוהל זה, היא לדווח דיווח שנתי למשרד התחבורה בנוגע לעמידה בדרישות הנוהל.

הקושי בנושא

הבעיה העיקרית שאיתה צריכות להתמודד חברות שונות שבהן יש מספיק מכוניות, כלומר אשר יש להן חובה לעמוד בכל ההנחיות של הנוהל, היא כיצד לספק מענה למתקשרים. חברה גדולה ורצינית שבה יש מאות מכוניות שנוסעות על כבישי הארץ מידי יום לא באמת יכולה להעמיד את הנציגים שלה כדי שאלה יוכלו לענות לטלפונים של הפונים, וזה יוצר בעיה גדולה שיש למצוא לה פתרון.

הפתרון האולטימטיבי

הפתרון הטוב ביותר לבעיות עם העמידה בנוהל זה, הוא להפנות את הטיפול לחברה חיצונית. יש היום חברות חיצוניות שמהוות פתרון גם למענה מקצועי של 24 שעות ביממה, הן גם מפיקות את המדבקות לרכב, והן גם מספקות מספר של כוכבית מקוצר.

בנוסף לכל אלה, חברות שמעניקות פתרון לבעיה יכולות גם להפיק דו"חות לגבי הפעילות שלהן וגם לגבי הפניות המתקבלות, והן גם שולחות מסרונים כתובים לגבי הפניות. לכן זה לא מפתיע שבכל חברה גדולה שבה יש מכוניות רבות יש רצון למצוא חברה מובילה אשר תעניק פתרון לבעיה של העמידה בנוהל זה. מידע נוסף על מוקד ליישום נוהל 6.

יש לך מה לומר? פרסם תגובה.

(נדרש)
(נדרש)

Note: HTML is allowed. Your email address will never be published.

Subscribe to comments